Türkiye'de 40 ilin ihracatı yılın ilk çeyreğinde arttı
Joe Türkiye'de 40 ilin ihracatı yılın ilk çeyreğinde arttı

Türkiye'de 40 ilin ihracatı yılın ilk çeyreğinde arttı

Ticaret Bakanlığı, ocak-mart döneminde 14 ilin ihracatının 1 milyar doları aştığını ve 40 ilde ihracat artışı gerçekleştiğini duyurdu. Bu veriler, ülke ekonomisinin dış ticaret performansındaki bölgesel gelişmeleri yansıtıyor.

ABONE OL
28.05.2026 08:45:01
Türkiye'de 40 ilin ihracatı yılın ilk çeyreğinde arttı
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Increase text size Decrease text size
Cengiz YILDIZ

 Editör:  Cengiz YILDIZ    

Ticaret Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, yılın ilk üç ayında 14 ilin ihracat rakamı 1 milyar doların üzerine çıktı. Bu dönemde toplamda 40 ilde ise ihracatta artış yaşandığı bildirildi.

Bakanlık verileri, Türkiye'nin ihracat performansındaki bölgesel gelişmeleri gözler önüne serdi. Belirtilen 14 il, ulusal ihracat ekonomisine önemli katkılar sağladı.

Ayrıca, 40 farklı ilde de ihracatın geçen yıla oranla yükseliş gösterdiği kaydedildi. Bu durum, ülke genelinde ihracat tabanının genişlediğine işaret ediyor.

Ticaret Bakanlığı'nın bu verileri, Türkiye'nin dış ticaret stratejilerinin etkinliğini değerlendirmek açısından önem taşıyor.

Abone / Üye yorum (0)